Przychody SalesTube z usług reklamowych wzrosły w ub.r. z 263,84 do 372,87 mln zł, a z pozostałych usług - z 891,2 tys. do 2,95 mln zł. Wpływy krajowe poszły w górę ze 153,94 do 213,88 mln zł, te z innych krajów Unii Europejskiej - z 15,26 do 35,38 mln zł, a z pozostałych państw - z 95,53 do 126,56 mln zł.
W ub.r. nowymi klientami SalesTube zostały m.in. Orange Polska (w zakresie martech & e-commerce w modelu konsultingowym), LPP (agencja pracuje dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach). oraz Reckitt (współpraca jest prowadzona na niemieckim rynku).
Wpływy od innych spółek z Group One poszły w górę z 92,52 do 132,38 mln zł. W ub.r. agencja zanotowała m.in. 96,44 mln zł od Value Media, 14,15 mln zł od Mediaplus Warsaw, 12,05 mln zł od Media Republic i 7,9 mln zł od RL Media.

Na działalność operacyjną SalesTube przeznaczyła w ub.r. 368,62 mln zł (43 proc. więcej niż przed rokiem), z czego koszty usług obcych poszły w górę z 249,63 do 354,51 mln zł.
Wydatki na wynagrodzenia podskoczyły z 5,94 do 9,93 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 1,27 do 2,31 mln zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 446,9 tys. do 1,23 mln zł. Średnioroczne zatrudnienie w firmie wzrosło z 92 do 118.
Innym spółkom z Group One agencja zapłaciła 138,9 mln zł, z czego 126,77 mln zł RL Media.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robert-lewandowski-ile-zarabia-na-reklamach-spolka-dom-mediowy-rl-media,7169502379657345a ##
Zysk operacyjny SalesTube wzrósł z 6,71 do 7,04 mln zł, a zysk netto - z 5,16 do 5,4 mln zł. Zeszłoroczny zysk w całości trafił jako dywidenda do Value Media.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021











