Salony w Multikinach reklamują telewizory Philips Ambilight

W kinach Multikino rusza kampania reklamowa telewizorów Philips Ambilight. Akcja – przygotowana przez firmy Ostecx Créative, DDB Warszawa i Carat Polska – obejmuje spoty i strefy promocyjne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii telewizorów Philips Ambilight w 19 kinach z sieci Multikino pojawią się specjalne strefy stworzone na kształt domowego salonu. Będzie w nich dostępny sprzęt Philips, m.in. 46-calowe telewizory LED z serii 9000. W weekendy animatorzy marki będą demonstrować kinową jakość obrazu i dźwięku na tych urządzeniach. Ponadto w ramach promocji – prowadzonej pod hasłem „Środek akcji w Twoim domu” – przy zakupie telewizora Philips z serii 7000, 8000 lub 9000 można skorzystać z 30-dniowego okresu testowego i gwarancji zwrotu pieniędzy, jeśli sprzęt nie będzie spełniał oczekiwań.

Za koncepcję i realizację akcji – zaplanowanej do 28 kwietnia – odpowiada agencja Ostecx Créative.

grafika

Kampania obejmuje też emisję w kinach reklamy Philips Ambilight. Przygotowała ją agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji