Codziennie od poniedziałku do soboty na pierwszej stronie „Faktu” publikowana będzie naklejka, pod którą ukryte będą trzy symbole. W loterii wygrywają czytelnicy, którzy pod nakleją znajdą trzy identyczne oznaczenia, określające jednocześnie rodzaj nagrody.
Pula nagród obejmuje nagrody pieniężne w wysokości 200, 500 lub 1000 złotych. Na czytelników którzy wezmą udział w loterii, czeka także samochód osobowy Kia Venga. Zabawa potrwa pięć tygodni i zakończy się 5 stycznia br.
Loteria Jackpot wsparta jest kampanią promocyjną w telewizji, radiu, w mediach Ringier Axel Springer Polska oraz na plakatach w punktach sprzedaży prasy. Kreację kampanii przygotował zespół marketingu „Faktu”.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Faktu” we wrześniu br. wyniosła 363 433 egz. (więcej na ten temat).












