Samopolecajace się kurczaki KFC

Rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa marki KFC. Jednocześnie ruszyła promocja nowego Kubełka Classic

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii wizerunkowej jest wzmocnienie i budowanie świadomości marki KFC wśród konsumentów oraz podkreślenie świeżości i unikalności produktów serwowanych w restauracjach KFC. Kampanię wesprze 6-tygodniowa reklama telewizyjna, emitowana w stacjach POLSAT, TVN i TVN 7. 15 i 30-sekundowe spoty reklamowe pod hasłem "Nasze kurczaki mówią same za siebie" przedstawiają samopolecajacego się kurczaka, który zdradza tajemnicę posiłków serwowanych w restauracjach KFC. Reklama podkreśla główne atuty kurczaków oferowanych przez KFC: świeże, pełne i niemrożone kawałki mięsa oraz unikalny smak panierki.Dodatkowo, przez okres 4 tygodni będzie emitowany 30-sekundowy spot reklamowy w kinach Cinema City w Warszawie. Uzupełnieniem kampanii są materiały POS dystrybuowane na zewnątrz i wewnątrz restauracji (bannery, ulotki, naklejki, wkładki do menu, plakaty, dividery).

Równolegle do kampanii wizerunkowej ruszyła nowa promocja produktowa. We wszystkich restauracjach KFC na terenie całego kraju do oferty menu wszedł Kubełek Classic, pełny różnych kawałków kurczaka. W skład kubełka wchodzą trzy smaki KFC, a wśród nich: 2 łagodne kawałki kurczaka, 4 Hot Wingsy oraz 4 Stripsy. Dla wygody Klienta porcje ułożone zostały osobno w oddzielnych częściach kubełka. Całość uzupełniają dwie porcje frytek. Cena promocyjnego zestawu wynosi tylko 19,99 PLN.

Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8. Obie firmy należą do Nova Communication Group.

Kampania wizerunkowa oraz promocja zakończą się 11 kwietnia 2005 r.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska