Projekt Samsunga zakłada ufundowanie budowy boiska do piłkinożnej dla młodych sportowców za każdą bramkę strzeloną przezpolską kadrę narodową na boiskach Austrii i Szwajcarii. - Trwająkonsultacje na temat wyboru miast, w których takie boiska powstaną- zaznaczył Paweł Ziemiński, dyrektor działu IT firmy.
Decyzja została ogłoszona po zorganizowanym przez Samsunga nawarszawskiej Pradze meczu pokazowym z udziałem jej ambasadorareklamowego - Euzebiusza Smolarka. Prowadzone przez dziennikarzasportowego Macieja Kurzajewskiego spotkanie obfitowało w gole iemocje - zakończyło się wynikiem 8:8. . Na trybunach zgromadzilisię młodzi fani Euzebiusza Smolarka z rodzicami i reporterzy. -Trzymamy kciuki, aby Ebi wraz z zespołem strzelili jak najwięcejbramek podczas Euro - skomentował nowy projekt Samsunga PawełZiemiński.












