Samsung Galaxy S III reklamowany w nowych wersjach (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Samsunga Galaxy S III prezentująca nową linię kolorystyczną telefonu. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Starcom i Havas PR Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Samsunga Galaxy S III podkreśla, że od września telefon dostępny jest w kolorach inspirowanych zasobami ziemi oraz ozdób noszonych przez mieszkańców starożytnego Egiptu, Indii oraz Persji: Garnet Red (rubinowy) i Titanium Grey (tytanowy). Reklamy informują również, że model ten otrzymał w sierpniu nagrodę EISA „Best Mobile Phone 2012-2013” przyznawaną przez 50 czołowych magazynów o tematyce elektronicznej z 20 krajów w Europie.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z grupy TVN), prasę („Party”, „Flesz”, „Men’s Health”, „Twój Styl”, „Elle”, „Zwierciadło”, „Wprost”, „Polska”, „Top Gear”, „Voyage”, „Polityka”, „Forum”, „Świat Wiedzy”, „Hot Moda&Shopping”, „Essence”), internet (portale horyzontalne i serwisy społecznościowe) oraz outdoor. W prasie i na outdoorze kampania potrwa do połowy listopada, a w telewizji i internecie - do pierwszego tygodnia listopada.

grafika

Reklamy graficzne do kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska