Samsung Gaming Cup porywał Warszawę do wirtualnej gry

Niemal dwa miesiące rozgrywek, 30 000 uczestników i gorąco im dopingujących kibiców oraz niezliczone ilości gamingowych emocji. To wszystko w ramach właśnie zakończonej akcji Samsung Gaming Cup – projektu, który jest elementem ogólnopolskiej kampanii „Kocham Polskę za” prowadzonej przez firmę Samsung.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aż 30 000 osób wzięło udział w pierwszej edycji Samsung Gaming Cup w Warszawie. Przez trzy majowe weekendy w centrum handlowym Złote Tarasy i centrum handlowym Promenada oraz przez cały czerwiec w Centrum Nauki Kopernik odbywały się rozgrywki z cyklu Samsung Gaming Cup. Akcja prowadzona przez firmę Samsung, w ramach kampanii „Kocham Polskę” okazała się świetną okazją, do oddania się wirtualnej rozrywce.

Wszystkie atrakcje zorganizowane wciągu 36 dni turniejów Samsung Gaming Cup zgromadziły łącznie blisko 8 500 uczestników i ok 20 000 gorąco dopingujących kibiców, zapewniając niezliczone e-sportowe emocje. W ramach imprezy na specjalnie przygotowanych stoiskach odbywały się rozgrywki indywidualne, turnieje w Pro Evolution Soccer 2012 na konsolach Xbox 360 i telewizorach Samsung Smart TV. Dla wszystkich chętnych dostępne były gry na telefonach Galaxy S II, tabletach Galaxy Tab 10.1, dedykowanych graczom notebookach serii 7G oraz komputerach PC, na których niezapomniane emocje i wrażenia wizualne wzmacniane były poprzez świetną jakość obrazu dostępną na monitorach z serii 750. Dodatkową atrakcją imprezy były stanowiska Kinect dla Xbox 360, które dawały możliwość przetestowania swoich e-sportowych umiejętności w Kinect Sports.

Dla wszystkich fanów footballu na żywo, organizatorzy przygotowali pokazy i konkursy żonglerki piłką nożną, które przyciągnęły niemal 1700 osób. Najlepszych uczestników turniejów Samsung Gaming Cup – firma Samsung nagrodziła atrakcyjnymi nagrodami w postaci telewizorów, notebooków, smartfonów, aparatów fotograficznych oraz monitorów.

Kampania „Kocham Polskę za” dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych

Cykl turniejów Samsung Gaming Cup odbywał się w ramach charytatywnej kampanii „Kocham Polskę za”, w której Samsung zachęcał Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj, ale także wspierał dzieciaki z SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy kto wyraził swoje pozytywne emocje związane z Polską poprzez stronę kampanii www.kochampolskeza.pl dodatkowo mógł pomóc dzieciom, które są pozbawione rodziny lub zagrożone jej utratą. Każdy wpis to symboliczna złotówka na wyposażenie SOS Wiosek Dziecięcych w nowoczesne notebooki SAMSUNG służące edukacji dzieci.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów