Samsung pokaże na targach MWC 2014 tablety Galaxy Tab 4?

Do sieci wyciekły dokumenty wskazujące, że kolejna generacja tabletu Galaxy Tab ma ujrzeć światło dzienne na tegorocznych targach MWC w Barcelonie.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Samsung Galaxy Tab 4 ma być dostępny w trzech wersjach różniących się od siebie m.in. przekątną ekranu. Koreański producent pracuje nad wariantami 7-calowymi, 8-calowymi oraz 10,1-calowymi. Wszystkie mają posiadać tę samą rozdzielczość - 1280 x 800 px.

We wszystkich ponadto zastosowany zostanie czterordzeniowy procesor z zegarem 1,2 GHz. Najmniejszy z tabletów otrzyma 1 GB RAM-u i 8 GB pamięci flash, a dwa większe odpowiednio po 1,5 GB i 16 GB.

grafika

Różnice mają być widoczne również na innych polach. Galaxy Tab 4 7.0 oraz 8.0 będą posiadały aparaty 3 Mpix i przednie kamerki 1,3 Mpix. W przypadku największego z modeli będzie to duet 8 Mpix i 2 Mpix. Należy też zauważyć, że model 8-calowy oraz 10,1-calowy będą posiadały baterie o pojemności 6800 mAh, zaś w 7-calowym znajdziemy ogniwo 4450 mAh.

grafika

Wszystkie tablety mają pracować pod kontrolą Androida 4.4 KitKat. Koreański producent wyposaży je w moduły WiFi, GPS, Bluetooth oraz 3G ze wsparciem dla standardu HSPA+.

grafika

Według nieoficjalnych doniesień wszystkie trzy tablety mają zostać przedstawione na konferencji MWC 2014 w Barcelonie, której początek zaplanowano na 24 lutego. Wówczas Samsung ma zaprezentować również inny gadżet - smartfona Galaxy S5 (więcej na ten temat).

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii