Samsung prezentuje swoje nowe Biuro Prasowe

Nowoczesne, kompleksowe, wygodne i intuicyjne – to kwintesencja nowego Biura Prasowego Samsung, które już od 29 czerwca dostępne jest pod adresem www.media.samsung.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Internetowe Biuro Prasowe powstało z myślą o jeszcze sprawniejszej i wygodniejszej komunikacji mediów z firmą Samsung Electronics Polska. Wyróżnia je przejrzystość, przyjazny, graficzny interfejs oraz jasny podział tematyczny dostępnych w biurze materiałów prasowych. Wszystko to sprawia, że media w bardzo prosty i intuicyjny sposób będą mogły pobrać m.in. informacje prasowe, pliki multimedialne, w tym filmiki i spoty reklamowe Samsunga, zdjęcia produktów. Docelowo będzie można również obejrzeć foto relacje z wydarzeń specjalnych organizowanych przez firmę Samsung.

Dziennikarz zarejestrowany w Biurze Prasowym będzie otrzymywał bezpośrednio z Samsunga informacje prasowe w ramach wcześniej zdefiniowanego (podczas rejestracji) zakresu tematycznego. Dzięki temu ryzyko przesyłania niechcianych treści ograniczone jest do minimum. Niezależnie od wysyłanych materiałów prasowych, wszystkie informacje można również znaleźć w zakładce „Komunikaty” – na stronie głównej biura. Dotyczą one zarówno tematów korporacyjnych, jak i produktów Samsunga dostępnych na polskim rynku. Firma zaproponowała tutaj nieskomplikowany podział na kilka kategorii: informacje korporacyjne, AGD, RTV, IT, Telecom.

Dostęp do zdjęć produktów Samsunga to kolejny, ważny atrybut internetowego Biura Prasowego. Ta największa, oficjalna i bezpłatna baza fotografii do pobrania jest stale rozbudowywana. Wszystkie materiały graficzne są zgromadzone w zakładce „Materiały dla mediów”. Dostęp do grafik z każdego miejsca, o każdej porze daje mediom możliwość natychmiastowej publikacji materiału.

Kolejnym elementem usprawniającym komunikację z mediami jest „Kalendarium wydarzeń”, pełniące funkcję grafika ułatwiającego planowanie i pracę jego użytkownikom. – Intensywny rozwój Samsung, wzrost znaczenia firmy w ramach wszystkich grup produktowych to efekt m.in. wielu akcji promocyjno - marketingowych prowadzonych często w tym samym czasie. Kalendarium uporządkuje te wszystkie wydarzenia oraz pozwoli mediom wybrać interesujące ich tematy. Mamy nadzieję, że dziennikarze uznają tą pozycję za przydatną i wygodną – mówi Blanka Fijołek, Kierownik Komunikacji Korporacyjnej Samsung Electronics Polska. Zarejestrowani dziennikarze dodatkowo będą informowani e-mailem i sms-em (jeśli podczas rejestracji do biura wyrażą na to zgodę) o zbliżających się wydarzeniach np. o konferencjach).

W przypadku dodatkowych pytań – media zawsze mogą zajrzeć do zakładki „Kontakt”, gdzie znajdą wszystkie dane kontaktowe: adresowe, mailowe i telefoniczne rzecznika prasowego Samsung. – Już dziś zachęcam wszystkich dziennikarzy do rejestracji w Internetowym Biurze Prasowym. To możliwość kompleksowej, nowoczesnej komunikacji oraz natychmiastowa wiedza o wszystkim, co ważne w Samsung Electronics Polska. – podsumowuje Blanka Fijołek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"