Samsung Smart TV: Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się (wideo)

Samsung rozpoczął kampanię reklamujacą platformę Smart TV. Akcję pod hasłem „Zmieniamy telewizję w intensywne doznania. Włącz się” przygotowały firmy Firefly Creation, Next, Starcom i Euro RSCG Sensors.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania platformy Samsung Smart TV podkreśla, że to pierwsze na polskim rynku rozwiązanie w pełni integrujące telewizję z internetem, dzięki czemu umożliwia ono oglądanie, słuchanie i surfowanie w sieci bezpośrednio na ekranie telewizora. Akcja rozpoczęła się odsłoną teaserową pod hasłem „Zmieniamy telewizję 9 maja. Włącz się”, w ramach której na stronie zmieniamytelewizje.pl umieszczono licznik odliczający dni do właściwego startu kampanii oraz logo Smart Hub – interfejsu w telewizorach Smart TV dającego nieograniczony i bezpłatny dostęp do kanałów telewizyjnych, internetu i aplikacji.

Właściwy etap działań obejmuje telewizję (spot w ogólnopolskich stacjach informacyjnych, kanałach tematycznych i kanałach HD), kina (30- i 15-sekundowe spoty przez 6 tygodni od 13 maja przed hitowymi filmami), prasę (magazyny lifestyle dla mężczyzn, tytuły biznesowe, tygodniki opinii, magazyny technologiczne i telewizyjne), internet (portale informacyjne, porównywarki cenowe, portale aukcyjne, platformy VOD, social media – Facebook, Twitter, YouTube) oraz punkty sprzedaży (elementy wyposażenia i standy z materiałami POS w wybranych sklepach).

Koncepcję kreatywną i key visual kampanii przygotowała agencja Firefly Creation, reklamy internetowe stworzyła agencja Next, która również wspólnie z agencją Euro RSCG Sensors – odpowiadającą za wsparcie PR – prowadzi działania w social media. Natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"