Platforma TikTok staje się coraz bardziej popularna, zarówno globalnie, jak i na polskim rynku. Według ostatnich danych Mediapanelu opracowanych przez Wirtualnemedia,pl w marcu 2021 r. polską edycję tej aplikacji odwiedziło ponad 3,6 mln internautów, co oznacza 6. miejsce na liście używanych w naszym kraju serwisów społecznościowych, z zasięgiem na poziomie 12,32 proc.
Samsung na polskim TikToku
Rosnące powodzenie TikToka powoduje, że coraz więcej marek stara się wykorzystać tę platformę jako skuteczny kanał dotarcia do odbiorców z przekazem reklamowym.
Przykładem tego jest Samsung, który na środę 28 kwietnia 2021 r. o godzinie 17 przewidział na polskim TikToku wydarzenie o nazwie Unlocked It Live.
Gospodarzami wydarzenia mają być Magda Bereda (piosenkarka, kompozytorka i prowadząca w programie The Voice Kids) oraz Kuba Norek (jeden z czołowych polskich TikTokerów z ponad 4,6 - milionową publicznością).

Zgodnie z zapowiedzią w trakcie Unlocked It Live pojawią się informacje na temat zalet produktów oferowanych przez Samsunga. Do uczestników trafią też vouchery promocyjne z rabatami na zakup topowych urządzeń z serii Galaxy. Zasada jest jedna: im więcej osób dołączy do wydarzenia, tym więcej kodów zniżkowych aktywuje się w czasie jego trwania.
Czytaj także: „TikTok dla dzieci” zdobywa 4 mln dolarów finansowania. Wśród inwestorów Serena Williams i Jimmy Kimmel
Jak zapowiada Samsung aby wykorzystać kod zniżkowy zdobyty podczas Unlocked It Live wystarczy wejść na stronę Samsung.com lub wybranego partnera, a następnie wpisać uzyskany kod przy zakupie wybranego produktu z serii Galaxy (wpisanie kodu spowoduje aktualizację koszyka i naliczenie rabatu). Zgodnie z planem voucher zniżkowy należy wykorzystać do 11 maja 2021 r. Za realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland.











