Samsung w natarciu

Kampania reklamowa telefonu SGH-E800

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już wkrótce Samsung Electronics Polska wprowadza na rynek nowy telefon SGH-E800. Premiera telefonu miała miejsce w sklepie Macieja Zienia FIRST CLASS 9-go sierpnia tego roku.

SGH-E800 jest pierwszym telefonem firmy Samsung na rynku polskim, który posiada funkcję oczyszczającą głos i tryb głośnomówiący. Dodatkowo wysuwana klawiatura oraz wbudowana antena zapewniają pełen komfort w użytkowaniu aparatu. Nowoczesny aparat VGA, wyswietlacz z 65 tysiacami kolorów oraz 64 tonowe polifoniczne dzownki stawiaja SGH-E800 w czołówce rynkowej.

Telefon został zaprojektowany dla osób kreatywnych, ceniących wygodę i innowacyjne pomysły. Dlatego używając SGH-E800 mogą one nie tylko podażąć za najnowszymi trendami, ale przede wszystkim je kreować.

Wprowadzenie telefonu SGH-E800 bedzie wsparte dwumiesięczn± kampanią reklamową wykorzystująca najważniejsze kanały komunikacji.

Reklama zewnętrzna została wybrana jako główny kanał komunkacji. Frontlighty i backlighty w głównych miastach Polski będą sie pojawiały w najlepszych lokalizacjach w różnych okresach. Pojawia się wersje prezentujące mężczyzne jak i wersje z kobietą co ma podkreślić charakter unisex telefonu SGH-E800.

Telefon Samsung SGH-E800 będzie wiodącym motywem kampanii na dwóch warszawskich mostach opartej na citilight'ach Clear Chanel.

Kontynuując modowy charakter kampanii layouty prasowe pojawia się w większosci lifestylowych magazynów dla kobiet (Glamour, Pani, Marie Claire, Elle..) oraz mężczyzn (Playboy, Men's Health...). Reklamy pojawią również w tygodnikach i dwutygodnikach, magazynach marketingowych, turtystucznych czy komputerowych.Z myślą o rożych grupach docelowych magazynów przygotowano dwie mutacje reklamy - damską i męska. Reklamy oraz inne formy wspołpracy pojawią sie w TVN24, TVN STYLE oraz VIVA. Samsung nawiązał współpracę z FASHION TV co już we wrześniu zaowocuje nietypową obecnością telefonu SGH-E800 w owym kanale.

W przygotowaniu jest też kampania internetowa oparta na kampanii banerowej oraz reklamie w komunikatorach.

Cała kampania jest wsparta mocnymi działaniami PR.

Kreacja globalna została zaadoptowana przez FCB Ad Fabrika. Kreacje opiera się na motywie ruchu (wysuwana klawiatura). Planowaniem i kupnem mediów zajmuje się Initiative. Ze strony klienta za kampanie odpowiedzialny jest Bartosz P. Herman.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela