Pierwsze skrzypce w kampanii gra nietypowa księgowa BożenaBilansiewicz, której największą pasją jest grafika komputerowa.Prowadzi ona blog www.DobreRady.info, na którym - wkrótkich filmikach instruktażowych - prezentuje swoje umiejętnościobsługi takich programów jak Photoshop, After Effects czy Flash,udziela lekcji kompozycji obrazu i wykorzystuje do tego autorskiemateriały - prywatne zdjęcia zjawiskowego wnuczka Mateuszka.Kampania posługuje się inwersją - pokazuje sytuację niepełnegowykorzystania możliwości nowych monitorów firmy Samsung.
Kampania prowadzona będzie w Internecie i specjalistycznychmagazynach dedykowanych grafikom komputerowym - PSD, Computer Artsi 2+3D.
Oprócz blogu kampanię uzupełniać będą formy marketinguinternetowego, między innymi top layer, bouble billboard orazbillboard, które pojawią się w największych polskich portalachtematycznych.

Koncepcja kreatywna oraz adaptacja przygotowane zostały przezagencję 180heartbeats, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy MindShare.











