Samsung ze specjalną wersją odkurzacza POWERbot na premierę „Gwiezdnych Wojen: Ostatniego Jedi”

Z okazji kinowej premiery filmu „Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi” koncern Samsung zaproponował specjalną edycję robota sprzątającego POWERbot. Obudowa urządzenia stylistycznie nawiązuje do motywów z gwiezdnej sagi i odtwarza fragmenty ścieżki dźwiękowej z filmu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Nowa część sagi „Gwiezdne Wojny: Ostatni Jedi” będzie miała w Polsce premierę 14 grudnia br. Koncern Samsung wykorzystał to wydarzenie do podniesienia sprzedaży swojego robota sprzątającego o nazwie POWERbot.

Samsung zapowiedział wprowadzenie na rynek limitowanej edycji swojego automatycznego odkurzacza, którego wygląd jest inspirowany kultowymi postaciami – mrocznym Lordem Vaderem oraz ubranymi w białe hełmy Szturmowcami.

grafika

Jak podkreślono w komunikacie projektanci Samsunga ściśle opierali się na wizji fanów i ich doświadczeniu na każdym etapie – od planowania produktu, po projektowanie, produkcję, marketing i dystrybucję.

Czarna wersja robota ma odzwierciedlać maskę Dartha Vadera, biała zaś do złudzenia przypominać hełm Szturmowca Imperium Galaktycznego. Według zapowiedzi nowa seria POWERbot Star Wars to nie tylko doznania wizualne, ale i słuchowe. Urządzenia wydają dźwięki, które inspirowane są odgłosami filmowych bohaterów. Podczas sprzątania można usłyszeć legendarne dialogi, fragmenty marszu imperialnego oraz innych elementów ścieżki dźwiękowej z filmu.

grafika

Odkurzacze POWERbot w edycji Star Wars są dostępne w sklepach, ich ceny wynoszą od ok. 2200 do 2500 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii