Sercem kampanii stał się 60-sekundowy spot nakręcony we Włoszech. Ukazuje on codzienne życie dwóch zwaśnionych rodzin, niczym z dramatu Szekspira: Capulettich i Montecchich. Obok ambasadorów występują Romeo i Julia, których łączy kibicowska pasja do jednego klubu Palermo F.C. a w kulminacyjnym momencie ich relacja przeobraża się w miłość, której siła jednoczy na zawsze obie rodziny.
- Trend kultury tarasowej dzisiaj przeżywa renesans w modzie. Za pośrednictwem spotu chcieliśmy nie tylko zaprezentować kolejne kolorystki Palermo - jednego z najważniejszych modeli z portfolio Puma na ten rok – ale również podkreślić to, co swoim stylem prezentują światowe gwiazdy, takie jak: Dua Lipa, czy Jack Grealish. Zaangażowanie lokalnych artystów - Sary i Janna nie było przypadkowe – mówi Katarzyna Węsławowicz, head of Marketing EE marki Puma.

Puma inwestuje w gwiazdy muzyki
Za reżyserię spotów odpowiada Piotr Kujda. Muzykę skomponował Kamil Holden Kryszak, zdjęcia zrealizował Igor Połaniewicz.
Sesja zdjęciowa do kampanii wykonana została przez Kamila Kotarbę. Za kreację oraz produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja high&. Komunikacje mediową, działania PR oraz influencer marketing realizuje agencja teal.











