Sare lekarstwem na spam

Jak wynika z badań The Pew Internet & American Life Projekt aż 77% Internautów przyznaje, że ze względu na spam korzystanie z Internetu jest nieprzyjemne, a 22% z nich spam skłonił nawet do ograniczenia korzystania z poczty elektronicznej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ogromna ilość nieproszonej korespondencji i jej negatywny wpływ na odbiorców sprawiają, że wiele firmy waha się przed wykorzystywaniem e-mail marketing w obawie przed ewentualnymi konsekwencjami posądzenia o bezprawne działania. Od pierwszych wdrożeń SARE - pierwszego polskiego narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu ASP, jej przedstawiciele położyli duży nacisk na dostarczanie swoim klientom maksimum wiedzy na ten temat i edukowaniem w zakresie bezpiecznego wykorzystania poczty elektronicznej.

Podczas III Kongresu Public Relations w Rzeszowie sponsorowanego przez SARE, jej reprezentanci zapoznali zgromadzonych z możliwościami i obszarami wykorzystania e-mail marketingu w działaniach PR miedzy innymi jako narzędzie wspierające komunikacje wewnętrzną, wspomagające programy lojalnościowe i relacje inwestorski, czy usprawniające postępowanie w sytuacjach kryzysowych.

Również na tegorocznych Międzynarodowych Dniach Marketingu Bezpośredniego Boomerang nie zabrakło przedstawicieli SARE. Tomasz Pruszczyński w swojej prelekcji "Jak nie zostać spamerem" poruszył zagadnienia dotyczące działań podejmowanych w celu uchronienia się przed spamem i tworzenia wysyłek zgodnych z prawem, a także zaprezentował co zrobić, gdy ktoś posądzi nas o spam.

"Celem naszych działań związanych z promowaniem e-mail marketingu, jest nie tylko pokazanie jego skuteczności w działaniach handlowo-promocyjnych, ale również edukacja i zapoznawanie klientów z problematyką spamu. Podczas naszych wystąpień na licznych prelekcja poświęconych marketingowi w sieci staramy się udowodnić, że e-mail marketing może przynosić pozytywne efekty, pod warunkiem, że jest świadomie wykorzystywany i wspierany sprawdzonymi rozwiązaniami technologicznymi. Wciąż rosnąca ilość firm korzystających z SARE to dla nas dowód, że nasze działania przynoszą efekty, a nasi klienci, podobnie jaki my chcą skutecznie przeciwstawić się spamowi." - powiedział Krzysztof Dębowski, specjalista SARE.

"Twórcy SARE, już na etapie projektowania narzędzia duży nacisk położyli na aspekt obrony klientów przed spamem. Dlatego też system dokładnie chroni przechowywane w nim dane, kontroluje przebieg każdej wysyłki, rozpoznają błędnie podane adresy e-mail i co ważne, nie pozwala na przypadkową lub kilkukrotną wysyłkę jednej wiadomości. Wszystko to sprawia, że SARE jest narzędziem w pełni bezpiecznym, usprawniającym firmom legalny marketing z wykorzystaniem poczty e-mail." - powiedział Tomasz Pruszczyński prezes OS3 multimedia, twórcy SARE.

Z SARE korzystają już tacy klienci jak: : Agros Nova, MediaMarkt, Reporter, GTFI, NOBO bar, Absolut meble biurowe, BiznesNet, 4biz, WirtualneMedia..pl, Serwis Prasowy, Platforma Obywatelska, Agape, ClickAd, portal rybnik.com.pl oraz Fundacja Izabeli i Adama Małyszów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+