Do przetargu zostały zaproszone następujące agencje: Drimtimtim, Grandes Kochonos, Grey Warszawa, Young&Rubicam. Wiedeńska agencja Demner Merlicek & Bergmann, która do tej pory współpracowała z Saturnem, zrezygnowała z udziału w konkursie.
- Jury postawiło sobie za cel wyłonienie agencji w pierwszym etapie przetargu. Prezentacje oceniane były pod kątem spójności strategicznej i kreatywnej, pomysłowości oraz całościowego podejścia i prezentacji. Poziom konkursu był dosyć wyrównany, agencje zaprezentowały wiele ciekawych pomysłów. Ostatecznie zwycięzcą konkursu została agencja Young&Rubicam - informuje Daria Perzyna, Manager ds. Reklamy sieci Saturn.
O wygranej zadecydowały następujące czynniki:- strategiczne podejście, uwzględniające obecną sytuację marki- proste pomysły oraz bezpośredni, konkretny przekaz- perfekcyjne zastosowanie Corporate Identity Saturna- starannie przygotowane materiały- profesjonalna prezentacja.

„Gratulujemy zwycięzcom i mamy nadzieję na pomyślne zakończenie rozmów finansowych, które ostatecznie zadecydują o rozpoczęciu współpracy z wybraną agencją.Mamy nadzieję na dobrą i długoterminową współpracę. Równocześnie dziękujemy wszystkim agencjom, które przystąpiły do konkursu za ich wysiłek i życzymy wszystkim wielu sukcesów” – dodała Daria Perzyna, Manager ds. Reklamy sieci Saturn.











