Satysfakcja z TP zamiast rosnąć spada

Telekomunikacja Polska podała, że w styczniu 2005 r. zanotowała spadek satysfakcji ogólnej swoich klientów do poziomu 50.3 % (o - 3.4 punkty procentowe)

gsmonline.pl
gsmonline.pl
Udostępnij artykuł:

Taki spadek był wynikiem zmniejszenia się zadowolenia wśród klientów indywidualnych o ponad 5 punktów procentowych. Ta grupa słabiej oceniła ceny oferty internetowej, a także jakość usług TP (spadki o ok. 6 p.p.). Pogorszyła się także ich ogólna opinia o TP.

W styczniu poziom satysfakcji z błękitnej linii tp 9393 utrzymywał się na poziomie z grudnia.

Poprawiła się natomiast satysfakcja ogólna klientów biznesowych. Jest to efekt przeprowadzenia pod koniec 2004 r. kampanii informacyjnej. Spadły oceny notowanych dotychczas bardzo wysoko przedstawicieli handlowych i opiekunów klienta (ok. 9 p.p. do poziomu 61.9%).

O około 10 p.p. większe zadowolenie zanotowano z procesów instalacji i napraw.

źródło: iTePe 

gsmonline.pl
Autor artykułu:
gsmonline.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"