Schmidt: rynek reklamy najgorsze ma za sobą

Zdaniem Erica Schmidta światowy rynek reklamy ma najgorsze czasy zasobą. Szef firmy Google wskazuje na sygnały świadczące o odbiciu oddna zarówno w USA jak i Europie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rozmawiając w Nowym Jorku z grupą dziennikarzy Schmidtpoinformował, że przewidując poprawę jego firma zaczęła zwiększaćzatrudnienie i przeznaczać coraz więcej środków na inwestycje.

"Najgorsze jest za nami. Wyraźnie widzimy przejawy powrotu donormy, nie tylko w USA, ale także w Europie" - stwierdziłSchmidt.

Szef Google przyznał także, że po raz pierwszy internetowygigant zauważył takie sygnały w maju i czerwcu tego roku, pookresie, w którym cięcia wydatków na reklamę obniżyły tempo wzrostuprzychodu firmy i ceny reklam w jej wyszukiwarce.

źródło: CNN

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"