Scholl - Lato modnych stóp

Agencja reklamowa San Markos przygotowała letnią kampanię reklamową dla marki Scholl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa San Markos przygotowała letnią kampanię reklamową dla marki Scholl. Po raz pierwszy agencja przygotowała wspólną kampanię dla dwóch grup produktów Scholl: obuwia i preparatów pielęgnacyjnych do stóp.

Kampania "Lato modnych stóp", której osią jest zachęcenie grupy docelowej (w większości kobiet) do dokonania zakupu premiowanego nagrodami, potrwa od początku maja do końca czerwca. Promocję wspierają działania ATL i BTL. Do nagłośnienia kampanii wykorzystane zostaną ogłoszenia w tygodnikach "Naj" i "Tele Tydzień". Dodatkowo, jako wzmocnienie promocji, w czerwcu kampania zostanie nagłośniona na terenie Warszawy za pomocą citylightów. Punkty sprzedaży wyposażono w materiały POS: oryginalne obrotowe standy, ulotki i stojaki naziemne z plakatami informującymi o promocji.

Ideą promocji w punktach sprzedaży jest nagradzanie zakupu produktów Scholla o określonej wartości. Nagrody zaproponowane w promocji to takie, których prawdziwa kobieta nigdy nie ma za dużo tj. ozdobny wisiorek, duży zestaw kosmetyków Scholl czy pary butów Scholla. San Markos opracowała również program motywacyjny skierowany do właścicieli sklepów i sprzedawców. Założeniem programu jest nagrodzenie sklepu i sprzedawcy za najlepsze wyniki sprzedaży asortymentu Scholl w okresie promocyjnym.

Agencja San Markos odpowiadała za opracowanie całościowej strategii kampanii, planowanie i zakup mediów, a także opracowanie kampanii od strony kreatywnej.

Agencja San Markos - Republika Dobrej Marki jest niezależną agencją typu full service, oferująca swoim klientom zintegrowane rozwiązania dla komunikacji marketingowej. Obecnie kompleksową obsługę oferuje między innymi Marketom Budowlanym OBI i międzynarodowej sieci telewizyjnej Hallmark Channel. W portfolio San Markos znajdują się również: Legrand, Cadbury Wedel, Indykpol, DD, Polfa Kutno oraz TOP 2000.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa