Agencja Schulz brand friendly, która od 2016 roku obsługuje od strony reklamowej całe portfolio marek należących do Politana, obsługę tej firmy w zakresie employer brandingu pozyskała w przetargu. Jego szczegółów nie ujawniono.
W ramach tej współpracy agencja zajmie się realizacją szeregu działań employer brandingowych, obejmujących zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną.
- Nie od dziś prowadzimy działania w obszarze employer brandingu, jednak ten rok jest dla nas szczególny, gdyż wdrażamy nową, spójną strategię komunikacji stworzoną wspólnie z Schulz brand friendly. Zdajemy sobie sprawę, że silna marka pracodawcy wiąże się z dobrą reputacją firmy i wysokim zaangażowaniem pracowników. Celem zaplanowanych przez nas działań wizerunkowych jest poszerzenie świadomości marki Politan w regionie oraz pozyskiwanie wyjątkowych i zdolnych pracowników, którzy wyznają nasze wartości - zapowiada Alicja Jurga, HR specialist w Politan.

Politan w połowie marca przedłużył dotychczasową umowę na obsługę reklamową z Schulz brand friendly na kolejny rok.











