Programy flotowe to kompleksowe oferty mające wspomagać managerów zarządzających flotą samochodów. W ramach nawiązanej całorocznej współpracy realizowane będą następujące działania: pełna obsługa BTL, reklama prasowa, design kart flotowych. Kreacje reklam prasowych dotyczyć będą kart flotowych oraz specjalistycznych programów komputerowych do zarządzania flotą.
Zadania związane z ATL – owymi elementami przetargu wspierane będą przez dział kreatywny agencji reklamowej Schulz. Agencja będzie również planowała zakup mediów dla wyżej wymienionych reklam.
- „Managerowie floty, jako grupa docelowa, to wąskie grono specjalistów, dlatego też zaproponowaliśmy dodatkowe propozycje, które wzmocnią siłę dotarcia argumentów przemawiających za programem Flota Partner” - mówi Iwona Machowska, dyrektor obsługi klienta Agencji Schulz. – „Współpraca z BP zostanie poszerzona prawdopodobnie o zadania związane z organizacją eventów i wsparciem PR dla reklamowanego programu”.












