Screen Digest: 3D w 10 proc. telewizorów sprzedanych w 2011 r.

10 procent ogółu nowych telewizorów sprzedanych na całym świecie w2011 roku będą stanowiły odbiorniki umożliwiające oglądanie wideo3D bez konieczności zakładania specjalnych okularów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Screen Digest,zaznaczając jednocześnie, iż spełni się ona tylko pod warunkiem, żebędzie wówczas obowiązywał powszechny standard 3D.

Gdyby tak się stało, w 2015 roku odsetek telewizorów 3D wśródogółu sprzedanych odbiorników zwiększy się według firmy do 16procent, co przełoży się na około 2,8 miliarda urządzeń. Wprzeciwnym wypadku wskaźnik ten wyniesie wówczas jedynie 3 procent(500 mln).

Zdaniem Screen Digest, główną metodą dystrybucji treści 3D będąw przyszłości nośniki Blu-ray.

źródło: TechRadar

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii