„See what’s possible” - Jennifer Garner i polskie blogerki modowe promują kosmetyki Neutrogena (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków Neutrogena z udziałem amerykańskiej aktorki Jennifer Garner oraz autorek blogów What’s Anna Wears, Beauty Fashion Shopping i Cajmel. Akcję, pod hasłem „See what’s possible”, przygotowały i realizują firmy DDB, Hogarth Worldwide Limited, UM, AdComms i ATW Communications.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spotach kosmetyków Neutrogena pokazywane są kobiety różniące się pod względem wieku, koloru skóry, pochodzenia i typu urody. Reklamy przekonują kobiety, że piękno to wiara w siebie, to siła, odwaga i determinacja w realizacji celów oraz że warto przekraczać swoje granice, sprawdzać własne możliwości, żeby realizować swoje marzenia.

- Naszym zadaniem jest pomóc każdej kobiecie wydobyć jej najlepsze cechy, aby za każdym razem, kiedy patrzy w lustro miała pewność, że wszystko jest możliwe. To obok zdrowo wyglądającej, promiennej skóry warunek konieczny do tego, by czuła się piękna. Jako marka nie ustajemy też w wysiłkach, by tworzyć jak najlepsze, jak najbardziej innowacyjne produkty, które odpowiadają potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych kobiet - opisuje przekaz reklam Agnieszka Michalska, drand manager kosmetyków Neutrogena.

Globalną ambasadorką marketingową marki Neutrogena jest amerykańska aktorka Jennifer Garner. Na potrzeby akcji nawiązano też współpracę z polskimi blogerkami modowymi, autorkami blogów modowych What’s Anna Wears, Beauty Fashion Shopping i Cajmel.

Kampania, realizowana pod hasłem „See what’s possible”, obejmuje telewizję, internet (m.in. aktywności na YouTubie i nowo utworzonym polskim fanpage’u facebookowym marki Neutrogena) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDDB, a adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja Hogarth Worldwide Limited. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM, strategię komunikacji na fanpage’u marki przygotowała i realizuje agencja AdComms, a działaniami public relations zajmuje się agencja ATW Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online