Producent chemii budowlanej Selena z kampanią "Global Experience"

Polski producent chemii budowlanej Grupa Selena rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Global Experience”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania potrwa 7 tygodni od 5 czerwca i obejmie serię 30-sekundowych materiałów wideo, animacji oraz zdjęć. Działania będą prowadzone w kanałach Facebook, Linkedin oraz Youtube.

 

- Z myślą o przyszłości i rozwoju działalności Grupy Selena w kraju i za granicą chcemy wzmacniać świadomość marki Selena w otoczeniu, w którym działa. W tym roku zaczynamy od Polski. Różne formy efektywnej i angażującej komunikacji mi.in. z przedstawicielami branży budowlanej są dla nas niezwykle istotne. Umożliwiają Selenie poznawanie ich potrzeb, informowanie o tym, czym się firma zajmuje, zdobywanie wsparcia dla swoich działań i budowanie zaufania, a w efekcie realizację misji i celów - komentuje Ilona Gajewska, PR&communication executive manager w Grupie Selena.

Działania przygotował dział komunikacji korporacyjnej i PR we współpracy z działem digital oraz działem grafiki Grupy Selena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji