Selgros promuje świecącymi piłkami nową halę w Lublinie

Rozpoczął się konkurs promujący otwarcie nowej hali sieci Selgros Cash&Carry w Lublinie. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsi z najlepszych”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Selgros promuje świecącymi piłkami nową halę w Lublinie

Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić sobie zdjęcie przy jednej z ogromnych piłek umieszczonych w różnych miejscach Lublina oraz przesłać je za pomocą aplikacji konkursowej na fanpage’u Selgros na Facebooku. Nagrodami są koszulki meczowe z autografami zawodniczek piłki ręcznej MKS Selgros Lublin.

grafika

Konkurs „Najlepsi z najlepszymi” wspierają reklamy zewnętrzne typu frontlightach oraz ogłoszenia w prasie lokalnej. Konkurs potrwa do 3 października. Po jego zakończeniu również na nośnikach zewnętrznych  i w prasie rozpocznie się kampania informująca o rozpoczęciu przez Selgros Cash&Carry działalności w Lublinie.

Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Selgros Cash&Carry. Działania ambient i public relations przygotowała agencja KOMUcom-Instytut Kreatywności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów