Przeniesienie sprzedaży bezpośredniej do Semahead ma być odpowiedzią na oczekiwania reklamodawców, którzy wykupują powierzchnie reklamowe wprost od Grupy Interia. - Nowe rozwiązanie ma na celu zapewnienie obecnym i potencjalnym partnerom biznesowym grupy pełnej obsługi w zakresie nowoczesnych technik cyfrowej komunikacji - podkreśla wydawca w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.
Jednocześnie z Grupy Interia odchodzi Michał Otocki, który pełnił funkcję dyrektora sprzedaży bezpośredniej. Połączonymi zespołami Semahead i działu sprzedaży bezpośredniej będzie kierował Konrad Błazenek, od lipca br. dyrektor zarządzający agencji.
Agencja Semahead specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach, oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania (SEO), Google AdWords, web analytics oraz social media.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia - 13 mln użytkowników i 716,4 mln odsłon.











