W niedzielę, 12 marca br. o godz. 18.00 stacja TV Puls pokazała pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Seniora chatka dla 4-latka”. Średnia widownia emisji wyniosła 138 tys. osób. Przełożyło się to na 1,07 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę reality-show śledziło 705 tys. osób w grupie 4+.

„Seniora chatka dla 4-latka” to polska wersja „Old People’s Home for 4 Year Olds”, brytyjskiego cyklu dokumentalnego stworzonego w 2017 roku dla Channel 4. Dotychczas format został zrealizowany w 15 krajach, m.in. w Australii, Kanadzie, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Portugalii i Szwecji.
Widzowie programu mogą oglądać, jak mieszkańcy domu spokojnej starości codziennie przez okres kilku tygodni spędzają czas z dziećmi w wieku przedszkolnym. W trakcie trwania programu eksperci analizują postępy fizyczne i psychiczne starszych uczestników oraz rozwój małych bohaterów.
Polską wersję formatu dla Telewizji Puls realizuje Klima Media. Kolejne premierowe odcinki programu „Seniora chatka dla 4-latka” na antenie TV Puls będzie można oglądać w niedziele o godz. 18.00. Cykl będzie się składać z ośmiu godzinnych odcinków.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jezyk-i-sprezynka-serial-animowany-puls-2,7169692246673025a ##











