Sephora połączyła tegoroczne otwarcie sezonu świątecznego z ikoną popkultury. W bożonarodzeniowym spocie Mariah Carey mierzy się z psotnym elfem, w którego wcielił się Billy Eichner. Bohaterka wskakuje do sanek i przelatuje nad krainą pełną produktów Sephory.
Wideo zadebiutowało 1 listopada i od razu trafiło na billboard na Times Square. Spot będzie emitowany do świąt w mediach społecznościowych artystki i marki. To centralny element akcji „Give Something Beautiful”, która ma wzmacniać świąteczną komunikację Sephory.
Za reżyserię odpowiada Joseph Kahn. Według danych przytaczanych przez markę, film w dwa dni wygenerował ok. 250 mln wyświetleń.
Celebracja idei "glimmers"
Sephora akcentuje motyw „glimmers”, czyli krótkich chwil radości, jakie daje prezent z kategorii beauty.
— Nasza tegoroczna kampania świąteczna celebruje ideę 'glimmers': tych małych momentów radości, jakie przynosi prezent i nie ma osoby, która ucieleśnia to lepiej niż Mariah Carey w czasie świąt — przekazała Zena Arnold, CMO Sephory.

Mariah Carey, uznawana za jedną z najpopularniejszych artystek pop, od lat dominuje świąteczne playlisty. Jej utwór "All I Want For Christmas Is You" z 1994 r. spędził łącznie 65 tygodni na liście Billboard Hot 100. W 2022 r. piosenkarka nie uzyskała jednak wyłączności na określenie "Queen of Christmas".










