Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sieć drogerii Sephora wystartowała z kampanią „Give Something Beautiful”, której osią jest wideo „It’s Time” z Mariah Carey. Spot emitowany jest m.in. na billboardzie na Times Square.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”
Mariah Carey w świątecznej kampanii Sephory

Sephora połączyła tegoroczne otwarcie sezonu świątecznego z ikoną popkultury. W bożonarodzeniowym spocie Mariah Carey mierzy się z psotnym elfem, w którego wcielił się Billy Eichner. Bohaterka wskakuje do sanek i przelatuje nad krainą pełną produktów Sephory.

Wideo zadebiutowało 1 listopada i od razu trafiło na billboard na Times Square. Spot będzie emitowany do świąt w mediach społecznościowych artystki i marki. To centralny element akcji „Give Something Beautiful”, która ma wzmacniać świąteczną komunikację Sephory.

Za reżyserię odpowiada Joseph Kahn. Według danych przytaczanych przez markę, film w dwa dni wygenerował ok. 250 mln wyświetleń.

Celebracja idei "glimmers"

Sephora akcentuje motyw „glimmers”, czyli krótkich chwil radości, jakie daje prezent z kategorii beauty.

— Nasza tegoroczna kampania świąteczna celebruje ideę 'glimmers': tych małych momentów radości, jakie przynosi prezent i nie ma osoby, która ucieleśnia to lepiej niż Mariah Carey w czasie świąt — przekazała Zena Arnold, CMO Sephory.

Mariah Carey, uznawana za jedną z najpopularniejszych artystek pop, od lat dominuje świąteczne playlisty. Jej utwór "All I Want For Christmas Is You" z 1994 r. spędził łącznie 65 tygodni na liście Billboard Hot 100. W 2022 r. piosenkarka nie uzyskała jednak wyłączności na określenie "Queen of Christmas".

Mariah Carey - It's Time!!!! (2025)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem