Serce i Rozum reklamują darmowe VoD w Funpacku HD (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca darmowe filmy dostępne dla klientów Funpacku HD oferowanego przez TP. Akcję - w której występują Serce i Rozum - przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Human Ark i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Funpacku HD reklamowana jest opcja, w ramach której otrzymuje się na 4 miesiące darmowy dostęp do 30 filmów, z których co miesiąc 10 zostanie wymienionych. Filmy - wśród których są m.in. „Jak zostać królem”, „Baby są jakieś inne” czy „80 milionów” - można oglądać w systemie VoD.

W reklamach tej usługi Serce i Rozum robią zapasy na najbliższe miesiące, ponieważ nie zamierzają ruszać się sprzed telewizora. Przypomnijmy, że w poprzedniej kampanii Funpacku bohaterowie wcielili się w rolę piosenkarzy i londyńczyków (zobacz te spoty), a we wcześniejszych występowali razem z oczami (obejrzyj jedną z tych reklam).

Obecna akcja reklamowa od 15 stycznia obejmuje telewizję (kanały TVP, Polsatu, TVN i Atmediów), radio (Złote Przeboje, Tok FM, PR1 i PR3, Radio ZET, stacje z pakietu RMF z Klasą) oraz prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Newsweek”, „Polityka”, „Forum”, „Angora”, „Tele Tydzień”, „To & Owo”, „Gazeta Telewizyjna”, „Fakt TV”, „Przyjaciółka”, „Tina”, „Chwila dla Ciebie”, „Życie na Gorąco”, „Party”, „Auto Świat”, „Focus”, „Komputer Świat”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spoty wyprodukowała firma Film Produkcja, a ich postprodukcją zajęło się studio Human Ark.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online