Serce i Rozum reklamują Neostradę Fiber w Orange (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa Neostrady Fiber w Orange oparta na postaciach Serca i Rozumu. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, FilmIt, Platige Image i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie Neostrady Rozum przez internet zamawia kolację szybciej niż Serce robi to telefonicznie. Reklama promuje wersję tej usługi o najwyższej prędkości - Fiber, umożliwiającą transfer o prędkości od 40 do 80 Mb/s. Drugi spot informuje, że przy zakupie Neostrady Fiber można otrzymać tablet za złotówkę.

Przypomnijmy, że na koniec czerwca br. z Neostrady korzystało 2,317 mln klientów Orange (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP, Polsat, Discovery, kanały z oferty Atmediów), radio (rozgłośnie z oferty Agora, Drapacz Chmur, RMF na Maxxxa, Trójka Premium, Zet Barometr), outdoor oraz materiały BTL.

Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, spoty wyreżyserował Sebastian Pańczyk, wyprodukował dom produkcyjny FilmIt, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą