Serce i Rozum z doktor Zającem reklamują FunPack HD w Orange (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa FunPacku HD w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie FunPacku HD w Orange Serce i Rozum wybierają się na wizytę do dentysty, który nieoczekiwanie okazuje się zającem i proponuje leczenie kanałowe. Taki przekaz podkreśla, że w ramach FunPacku HD dostęp do 79 kanałów kosztuje 40 zł (dla klientów korzystających też z Neostrady i usług telefonicznych Orange).

Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie FunPacku HD Serce i Rozum występowali razem z Pieszczochem (przeczytaj więcej i zobacz ten spot). Natomiast obecnie emitowana jest reklama Neostrady z Sercem i Rozumem utrzymana w stylu filmu kung-fu (obejrzyj ją).

Kreację nowej kampanii FunPacku HD przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"