Serce i Rozum z doktor Zającem reklamują FunPack HD w Orange (wideo)

Startuje kolejna kampania reklamowa FunPacku HD w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie FunPacku HD w Orange Serce i Rozum wybierają się na wizytę do dentysty, który nieoczekiwanie okazuje się zającem i proponuje leczenie kanałowe. Taki przekaz podkreśla, że w ramach FunPacku HD dostęp do 79 kanałów kosztuje 40 zł (dla klientów korzystających też z Neostrady i usług telefonicznych Orange).

Przypomnijmy, że w poprzedniej reklamie FunPacku HD Serce i Rozum występowali razem z Pieszczochem (przeczytaj więcej i zobacz ten spot). Natomiast obecnie emitowana jest reklama Neostrady z Sercem i Rozumem utrzymana w stylu filmu kung-fu (obejrzyj ją).

Kreację nowej kampanii FunPacku HD przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek