Serce i Rozum z liczydłem reklamują Orange Open (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Open z udziałem Serca i Rozumu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Publicis i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Orange Open z Sercem i Rozumem nawiązuje do początku roku szkolnego. Odwiedzający bohaterów Wykrzyknik tym razem proponuje zakup kalkulatora, który ma służyć do liczenia oszczędności osiągniętych dzięki korzystaniu z promowanej taryfy.

To kolejny spot Orange Open z Sercem, Rozumem i Wykrzyknikiem - poprzedni był utrzymany w wakacyjnej stylistyce (obejrzyj go). Natomiast kilka dni temu zaczęła się nowa kampania reklamowa Neostrady z udziałem Serca i Rozumu (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

Akcja reklamowa Orange Open obejmuje głównie telewizję i internet. Kreację przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów zajął się dom mediowy MEC.

Na koniec czerwca Orange Open miało 125 tys. użytkowników, z których 60 proc. korzystało z trzech spośród dostępnych usług (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji