Serce i Rozum z wędką bez haczyków reklamują Orange Open (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się nowa kampania reklamowa Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Xantus i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii Orange Open Serce i Rozum okazyjnie kupują od domokrążcy wędkę, w której nie ma żadnych haczyków. Taki przekaz ma żartobliwie podkreślać, że w ramach Orange Open każdy klient korzystający jednocześnie z Neostrady i telefonii komórkowej w Orange może zyskać do 15 zł obniżki miesięcznego rachunku. Przypomnijmy, że w połowie kwietnia br. Orange włączył do tej oferty telefonię stacjonarną (więcej na ten temat).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, Atmedia i Discovery) oraz internet (YouTube i Facebook). Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - firma Xantus, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"