Serce i Rozum ze Złotą Anteną

Warszawa, 29 marca 2013 r. – Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów przyznało Złotą Antenę firmie Orange za kampanię z udziałem Serca i Rozumu. To już 9 wyróżnienie zdobyte przez format kreatywny wymyślony przez agencję Publicis.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Serce i Rozum to pomysł kreatywny stworzony przez agencję Publicis, który zmienił wizerunek TP SA i na trwałe zadomowił się w kulturze masowej. Przygody pary sympatycznych bohaterów są śledzone przez miliony widzów, a ich błyskotliwe dialogi weszły do powszechnego użycia. Miarą odniesionego sukcesu są wyniki osiągane przez TP SA i Orange, nagrody zdobywane w kolejnych prestiżowych konkursach marketingowych (9 wyróżnień, w tym Grand Prix Effie 2011) oraz ciągle rosnąca popularność. Profil Serca i Rozumu na Facebooku śledzi ponad 1.8 mln internautów, a maskotki bohaterów osiągały na aukcjach internetowych cenę kilkuset złotych.

„Koncepcję Serca i Rozum przedstawiliśmy Klientowi w 2010 roku. Było to kolejne podejście do stworzenia długodystansowego formatu reklamowego dla nieco zakurzonej marki TP. W tym czasie TP postawiła silny akcent na rozrywkę: telewizja i Internet wszak temu służą. Para sympatycznych postaci miała dostarczać konsumentowi tej wiedzy sama stanowiąc równocześnie źródło rozrywki. Klient szybko dostrzegł potencjalną siłę tego formatu i po krótkich badaniach zatwierdził przygotowanie kampanii, pomimo, że koncepcja była w bardzo wczesnym stadium rozwoju, a Serce i Rozum nie wyglądali jeszcze tak, jak dzisiaj”. – powiedział Marek Gargała, CEO agencji Publicis

„Świat wokół nas odbieramy emocjami i rozumem. Nie inaczej jest z markami. To, jak je postrzegamy, jest wypadkową czynników racjonalnych i emocjonalnych. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która z jednej strony, odwołując się do rozumu, sprzeda produkty TP SA, a z drugiej strony, przemawiając do uczuć, zmieni nienajlepszy wizerunek marki i przekona odbiorców, że Telekomunikacja Polska da się lubić. Tak powstały postaci Serca i Rozumu, reprezentujące dwie strony ludzkiej natury, i idea kampanii ‘czy kierujesz się sercem czy rozumem, wybierz ofertę TP’”. – powiedział Adam Miecznikowski, Chief Strategy Officer agencji Publicis i dodał: „Ponownie okazało się, że humor w reklamie to potężna broń. Każda kreacja z udziałem Serca i Rozumu to świetny skecz, z pełnymi humoru dialogami, ciętymi ripostami i wpadającymi w ucho powiedzeniami, precyzyjnie i przekonująco przedstawiająca ofertę Telekomunikacji Polskiej.”

Serce i Rozum to jeden z najczęściej nagradzanych formatów kreatywnych ostatnich lat w Polsce. Kampanie z udziałem popularnych bohaterów zdobywały laury w 9 konkursach:

1. Złote Anteny 2013 – promocja produktów i usług z udziałem Serca i Rozumu przez Orange

2. Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 Srebro za kampanię „Serce i Rozum” (kategoria: kampania) (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

3. Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 Brąz za kampanię „Serce i Rozum” pt. „Potrójna Filtracja” dla TP (kategoria radio) (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

4. Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 Srebro za kampanię „Serce i Rozum” pt.”Oczy” dla TP (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

5. Polski Konkurs Reklamy KTR 2012, Srebro za kampanię „Serce i Rozum” pt. „Sherlock” dla TP (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

6. Polski Konkurs Reklamy KTR 2012, Brąz za kampanię „Serce i Rozum” pt. „Drogówka” przygotowaną dla TP (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

7. Effie Awards 2011 – Grand Prix dla kampanii „Serca i Rozumu" dla TP „Dociekliwe Serce" (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

8. Polski Konkurs Reklamy KTR 2011; Srebro (złota nie przyznano) w kategorii „Kampanie” dla „Serce i Rozum” formatu zrealizowanego dla TP (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

9. Polski Konkurs Reklamy KTR 2011; Srebro w kategorii „Viral Marketing” za

kampanię „Pieprz i Sól” (Zespół: Monika Zaręba – Account Supervisor; Anna Kubeł – Account Manager; Monika Kamińska – Senior Copywriter; Karolina Czarnota – Senior Art Director; Aleksandra Kowalczyk – Producent)

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych oraz ponad 35 spotów telewizyjnych

i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.

Więcej informacji udziela:

Monika Zaręba

Account Director

Publicis Poland

Tel.: +48 (22) 319 36 14

e-mail: monika.zareba@publicis.pl

***

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniej zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online