"Serenada serwuje nagrody" - do wygrania 5 lodówek

Pod hasłem "Serenada serwuje nagrody" ruszyła promocja konsumencka serów Serenada, w której do wygrania jest pięć lodówek SMEG oraz 2000 nagród gwarantowanych. Akcję i wpierającą ją kampanię reklamową przygotowała agencja Wizard.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w konkursie, należy zebrać pięć wlepek z zakupionych opakowań serów żółtych Serenada w plastrach, nakleić je na dostępny przy kasie sklepowej kupon i odesłać go na wskazany adres wraz z zaznaczoną nagrodą gwarantowaną (do wyboru: kubek, podkładka pod mysz, notes lodówkowy lub rękawica kuchenna z podkładką filcową pod talerz).

Dodatkowo do rozdania jest pięć lodówek SMEG. Aby wygrać jedną z nich, należy odpowiedzieć na pytanie: "Dlaczego lubię spędzać czas z Serenadą?" Konkurs trwa od 19 marca do 30 kwietnia br.

grafika

 

Promocja została poprzedzona kampanią na nośnikach citylight w całej Polsce. Teraz akcję wspierają materiały POS oraz działania w prasie, internecie (mailingi, social media) i radiu. Za koncepcję, kreację i organizację promocji - zaplanowanej do 30 kwietnia br. - oraz towarzyszącej jej kampanii reklamowej odpowiada agencja Wizard.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa