Kampania pod hasłem "Podziel się SERdecznością" ma na celu zacieśnienie emocjonalnej więzi z konsumentami oraz zachęcenie do realizowania miłych gestów.
Ogólnopolskie aktywności będą realizowane w kanałach offline & online. Ze spotami video i billboardami sponsorskimi marka pojawi się w telewizji, zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych. Dodatkowo, produkty marki Serenada zostaną ulokowane w znanych programach. W przestrzeni miejskiej Serenada pojawi się na wielkoformatowych nośnikach OOH, na paczkomatach oraz ekranach DOOH zlokalizowanych w całej Polsce.
Działania digital zostały uzupełnione o kampanię video realizowaną na najpopularniejszych platformach VOD a także platformie YouTube. Reklamy pojawią się także w takich serwisach, jak onet.pl, gazeta.pl. wp.pl, o2.pl.
Serenada od lat buduje swoją markę na wartościach serdeczności i wspólnoty. Przykładem są Kąciki Zabaw dla dzieci w placówkach medycznych w całej Polsce. Jak mówi Artur Fijałkowski, brand manager marki, te działania przynoszą radość dzieciom i chwilę wytchnienia rodzicom. Kampania ma nie tylko promować produkty, ale także propagować wartości społeczne.

Za stworzenie komunikacji, kreację i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja GoldenSubmarine, natomiast za kompleksową strategię mediową, planowanie i zakup mediów dom mediowy PRO Media House.











