Serenada zachęca do serdeczności w nowej kampanii

Marka Serenada rozpoczyna ogólnopolską kampanię "Podziel się SERdecznością", która potrwa do 8 grudnia br. Jej celem jest wzmocnienie więzi z konsumentami poprzez promowanie miłych gestów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Serenada zachęca do serdeczności w nowej kampanii
Ruszyła nowa kampania Serenady

Kampania pod hasłem "Podziel się SERdecznością" ma na celu zacieśnienie emocjonalnej więzi z konsumentami oraz zachęcenie do realizowania miłych gestów.

Ogólnopolskie aktywności będą realizowane w kanałach offline & online. Ze spotami video i billboardami sponsorskimi marka pojawi się w telewizji, zarówno w stacjach głównych, jak i tematycznych. Dodatkowo, produkty marki Serenada zostaną ulokowane w znanych programach. W przestrzeni miejskiej Serenada pojawi się na wielkoformatowych nośnikach OOH, na paczkomatach oraz ekranach DOOH zlokalizowanych w całej Polsce.

Działania digital zostały uzupełnione o kampanię video realizowaną na najpopularniejszych platformach VOD a także platformie YouTube. Reklamy pojawią się także w takich serwisach, jak onet.pl, gazeta.pl. wp.pl, o2.pl.

Serenada od lat buduje swoją markę na wartościach serdeczności i wspólnoty. Przykładem są Kąciki Zabaw dla dzieci w placówkach medycznych w całej Polsce. Jak mówi Artur Fijałkowski, brand manager marki, te działania przynoszą radość dzieciom i chwilę wytchnienia rodzicom. Kampania ma nie tylko promować produkty, ale także propagować wartości społeczne.

Za stworzenie komunikacji, kreację i produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja GoldenSubmarine, natomiast za kompleksową strategię mediową, planowanie i zakup mediów dom mediowy PRO Media House.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"