„Dzielnica strachu 5” hitem Puls 2, serial podwoił średnie wyniki stacji. Wiosną kolejny sezon

Nadawany w Puls 2 piąty sezon serialu „Dzielnica strachu” oglądało średnio 285 tys. widzów. Produkcja ponad dwukrotnie podniosła średnie długookresowe udziały stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Stacja będzie kontynuować produkcję, nowe odcinki trafią do emisji wiosną 2024 roku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Dzielnica strachu 5” hitem Puls 2, serial podwoił średnie wyniki stacji. Wiosną kolejny sezon
„Dzielnica strachu 6”; fot. Paweł Jakubek

Premierowe odcinki „Dzielnicy strachu 5” kanał Puls 2 emitował w dni powszednie o godz. 22.00, w okresie od 4 września do 30 listopada 2023 roku. Średnia widownia serialu wyniosła 285 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 3,18 proc. wśród wszystkich widzów, 3,90 proc. w grupie 16-49 oraz 3,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 8 listopada. Śledziło go średnio 360 tys. osób.

grafika

Głównymi bohaterami kryminalno-obyczajowego serialu „Dzielnica strachu” są dzielnicowi oraz tzw. „trudna” dzielnica. W każdym odcinku widzowie śledzą historie kryminalne, rozgrywające się na fikcyjnym Gorczaku, czyli w najbardziej niebezpiecznej dzielnicy w mieście.

„Dzielnica strachu 6” wiosną w Puls 2. Trwają zdjęcia

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hit-kabaret-show-puls-2-premiera-opinie-katarzyna-kwiatkowska-michal-paszczyk-kabaret-paranienormalni,7169475784300673a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii