Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 29 sierpnia do 2 listopada 2022 roku wyniosła 1,01 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,84 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie produkcja emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,48 mln widzów w 4+, 250 tys. w 16-49 oraz 478 tys. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-lesniczowka-katarzyna-pakosinska,7169843228702337a ##
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 26 października. Śledziło go średnio 1,18 mln osób.

Dla porównania, w okresie od 7 września do 3 listopada ub.r. „Leśniczówkę” śledziło 1,16 mln osób, co dawało TVP1 odpowiednio 8,64 proc., 3,61 proc. i 4,95 proc. udziału. Nowe odcinki straciły 150 tys. oglądających.
Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.
Nowe pasmo od 2 stycznia

Od poniedziałku, 2 stycznia 2023 roku „Leśniczówka” emitowana będzie w zupełnie nowym paśmie - w dni powszednie o godz. 18.20. Dotychczasowe pasmo produkcji zajmie „Korona królów. Jagiellonowie”.











