Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 3 stycznia do 30 marca 2022 roku wyniosła 1,11 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 8,13 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie produkcja emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30.
Przynajmniej przez jedną minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,59 mln widzów w 4+, 274 tys. w 16-49 oraz 523 tys. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/minela-20-ta-hit-tvp-info-prowadzacy,7173199935502465a ##
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 11 stycznia. Śledziło go średnio 1,31 mln osób.

Dla porównania, w okresie od 4 stycznia do 30 marca ub.r. „Leśniczówkę” śledziło 1,54 mln osób, co dawało TVP1 odpowiednio 10,48 proc., 4,44 proc. i 6,24 proc. udziału. Nowe odcinki miały o 430 tys. oglądających mniej.

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.











