Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 6 września 2021 roku do 31 maja 2022 roku wyniosła 3,43 mln osób. Przełożyło się to na 24,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 23,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 14 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził 3,88 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 470 tys. widzów. Wówczas produkcję śledziło średnio 3,90 mln osób, co przekładało się na 27,08 proc. udziału w 4+, 24,80 proc. w 16-49 oraz 23,17 proc. w 16-59.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49.
Jesienią nowe odcinki

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku. Telewizyjna Dwójka w sezonie 2022/2023 będzie kontynuować realizowany przez Tadeusza Lampkę serial. Już trwają zdjęcia do nowych odcinków „M jak miłość”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-tvp-kobieta-wszystkie-odcinki-jak-zobaczyc,7170195178772097a ##











