953 tys. widzów „Motywu” w TVN. Serial był hitem w Player.pl

„Motyw” oglądało średnio 953 tys. widzów, o 470 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł. Produkcja w styczniu i lutym br. była nr 1 wśród płatnych użytkowników Player.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
953 tys. widzów „Motywu” w TVN. Serial był hitem w Player.pl
Małgorzata Kożuchowska w serialu „Motyw”; fot. Telewizja TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Motyw” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 2 marca do 5 maja br. Średnia widownia wyniosła 953 tys. osób, co przełożyło się na 7,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 7,51 proc. w grupie 16-59 oraz 12,16 proc. w grupie kobiet 25-49 zamieszkałych miasta powyżej 50 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,27 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kod-genetyczny-nowy-serial-ogladalnosc-tvn-komentarz,7170712377198721a ##

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiągała 15,79 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy fabularne; 8,95 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 4,83 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach nowej produkcji wyniosły 13,07 mln zł, podczas gdy czwarta seria „Diagnozy” przyniosła TVN 21,84 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial był hitem w Player.pl, czy będzie kontynuacja?

Grupa TVN Discovery Polska poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że „Motyw” w styczniu i lutym 2020 roku był najchętniej oglądaną produkcją z perspektywy aktywnych użytkowników płatnych. W serwisie serial zadebiutował 12 grudnia 2019 roku, to oryginalna produkcja Player.pl.

Telewizja TVN pod koniec marca miała rozpocząć zdjęcia do drugiego sezonu serialu, ale ostatecznie zdjęcia nie wystartowały z powodu COVID-19.

Nie wykluczone, że z powodu epidemii koronawirusa nowe odcinki nie powstaną w ogóle, ostateczna decyzja będzie zależeć od bieżącej sytuacji. - Trzymam kciuki, aby móc jeszcze raz zanurzyć się w tej historii i spotkać się z kolegami na planie - komentowała dla tygodnika „Kropka TV” Małgorzata Kożuchowska, jedna z głównych aktorek produkcji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowy-serial-szadz-dostepny-w-player-pl-obsada-zwiastun-opinie,7170711407285889a ##

W rolach głównych widzowie oglądać mogą m.in.: Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską, Michała Czerneckiego, Andrzeja Konopkę, Magdalenę Walach, Olgę Bołądź oraz Adama Ferencego.

Producentem serialu „Motyw” jest DGA Studio, Dorota Kośmicka-Gacke i Jan Kępiński na zlecenie dla TVN. Za scenariusz odpowiada zespół: Tomasz Titkow (główny scenarzysta), Joanna Titkow i Ewa Popiołek, pod nadzorem kreatywnym Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Projekt wyreżyserował Paweł Maślona.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online