Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwudziestą edycję „Przyjaciółek” (serial emitowany był w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 1 września do 17 listopada br.) śledziło średnio 876 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,22 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,36 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 10 listopada br. Zgromadził przed telewizorami 966 tys. oglądających.

Dla porównania, osiemnastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., śledziło średnio 1,09 mln osób, co przekładało się na 8,55 proc. udziału w 4+, 9,66 proc. w 16-49 oraz 8,31 proc. w 16-59. Produkcja straciła 210 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-swiat-wedlug-kiepskich-polsat-gdzie-ogladac-ilu-widzow-ogladalo-431-tys-widzow,7169740792317569a ##
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.












