Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że 21. odsłonę „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 2 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach (pokazanych do 16 marca) śledzi średnio 767 tys. widzów. Przekłada się to na 6,31 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,53 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 9 marca br. Zgromadził przed telewizorami 772 tys. oglądających.

Dla porównania, osiemnastą edycję serialu, pokazywaną jesienią ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1 mln osób, co przekładało się na 8,08 proc. udziału w 4+, 8,59 proc. w 16-49 oraz 7,70 proc. w 16-59. Produkcja straciła 230 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-lulu-polsat-obsada-zwiastun-opinie,7169673284122241a ##
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.












