Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dziewiętnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 3 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1 mln widzów. Przekłada się to na 8,08 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 10 marca br. Zgromadził przed telewizorami 1,06 mln oglądających.

Dla porównania, siedemnastą edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1,27 mln osób, co przekładało się na 9,19 proc. udziału w 4+, 11,57 proc. w 16-49 oraz 9,71 proc. w 16-59. Produkcja straciła 270 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-osaczony-ogladalnosc-opinie,7170018092713601a ##
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.












