Głównym bohaterem „Sortowni”, granym przez Andrzeja Chyrę, jest wybitny lekarz pracujący na jednym z warszawskich szpitalnych oddziałów ratunkowych. Na co dzień ma do czynienia z nagłymi, ciężkimi przypadkami, podczas kilkunastogodzinnych dyżurów dokonuje segregacji medycznej pacjentów określanej też jako triaż (z francuskiego triage, czyli sortowania).
W nowym serialu występują również: Jaśmina Polak, Olga Goldys i Natalia Jędruś, Ilona Ostrowska, Izabela Dąbrowska, Artur Barciś, Mariusz Bonaszewski i Marcin Czernik.

Za scenariusz odpowiedzialni są: Joanna Kozłowska („Wotum nieufności”), Wiktor Piątkowski („Wataha”, „Wojenne dziewczyny”), Monika Powalisz („Belfer”) i Michał Wawrzecki („Chyłka”).
Po stronie Telewizji Polsat producentem nadzorującym jest Beata Barcz, a po stronie Canal+ Polska - Beata Ryczkowska i Agnieszka Ptaszyńska. Producentem wykonawczym jest TFP.
Kierownikiem literackim ze strony Canal+ została Dana Łukasińska, a reżyserką castingu Julia Popkiewicz. Autorem muzyki jest Michał Kush.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-koniec-dzielenie-konto-udostepnianie-hasel-jaka-oplata-amazon-prime-video-disney-player-hbo-max-viaplay-canal-online-piractwo-limit-urzadzen-odtwarzanie-jednoczesnie ##
Premiera 16 czerwca w Polsat Box Go, Canal+ Premium i Canal+ online
Premiera „Sortowni” odbędzie się w piątek, 16 czerwca 2023 roku. Tego dnia w serwisach stramingowych Grupy Polsat i Canal+ Polska - Polsat Box Go i Canal+ online udostępnione zostaną pierwsze dwa odcinki, kolejne będą dodawane w tygodniowych odstępach. Również 16 czerwca pierwszy odcinek trafi do linearnego kanału Canal+ Premium.

Być może w przyszłości „Sortownię” pokaże także Polsat, ale na chwile obecną nie są znane szczegóły na ten temat.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-warszawianka-skyshowtime-premiera-zwiastun,7169652811212929a ##
Według badania Mediapanel w marcu br. serwis Canal+ online miał 2,69 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 8 minut i 7 sekund. Z kolei z Polsat Box Go miało styczność 2,50 mln internautów, którzy platformie poświecili średnio średnio 2 godziny, 9 minut i 34 sekundy.











