Wednesday Addams zostaje wyrzucona ze szkoły po tym, jak zemściła się na prześladowcy swojego brata. Trafia więc do nowej placówki, o bardzo wymownej nazwie - Akademia Nevermore. I tak zaczyna się cała historia bohaterki, której imię od tygodnia nie schodzi z ust subskrybentów Netfliksa.

Statystyki oglądalności
Netflix bowiem zaledwie po tygodniu od premiery informuje, że produkcja zadebiutowała na pierwszym miejscu z rekordową liczbą 341,23 mln godzin oglądania, z ponad 50 milionami gospodarstw domowych, które obejrzały serial.
„Wednesday” jest obecnie rekordzistką pod względem największej liczby godzin oglądania w ciągu tygodnia dla anglojęzycznego serialu telewizyjnego w serwisie Netflix.
Serial był numerem 1 w 83 krajach - wyrównując osiągnięcie „Stranger Things 4”.
Poprzedni najlepszy wynik został ustanowiony na przełomie maja i czerwca przez czwarty sezon „Stranger Things” - wyniósł ponad 335 mln godzin.
Nie jest to rekord oglądalności platformy Netflix. On wciąż należy do koreańskiego serialu „Squid Game” i wynosi 571,76 mln godzin w ciągu tygodnia.

Obsada i producenci
W roli głównej wystąpiła Jenna Ortega, serial został wyreżyserowany i wyprodukowany przez Tima Burtona, a jego twórcami/showrunnerami są Alem Gough i Miles Millar. Obsada (Catherine Zeta-Jones, Gwendoline Christie, Christina Ricci) i realizacja jest imponująca, a mimo to Netflix wciąż nie zamówił drugiego sezonu.
Twórcy podkreślają, że są gotowi do dalszej pracy ponieważ mają masę historii do opowiedzenia, w pierwszym sezonie ledwie dotknęli jej powierzchni. Wydaje się więc, że drugi sezon to kwestia czasu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dahmer-potwor-serial-obserwator-netflix-pierwszy-sezon-opinie-premiara-zwiastun,7169747351262849a ##
Coraz więcej abonentów
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-reklamy-nowy-pakiet-cena-oferta-jak-zamowic,7169755645900417a ##
Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.











