Serwis „Poradnika Domowego” reklamowany w nowej wersji (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa „Poradnika Domowego” i nowej wersji jego serwisu internetowego. Akcję przygotowała Agora wspólnie z firmami Starlink, BadiBadi i Studio Stage2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Poradnika Domowego” oprócz aktualnego numeru magazynu reklamuje nową odsłonę jego serwisu internetowego. Przekaz informuje, że na stronie można m.in. dodawać wpisy na forum, komentarze i zdjęcia, kontaktować się z innymi użytkownikami oraz czytać porady ekspertów. Ponadto uporządkowano układ serwisu. Jego nową wersję przygotowały wspólnie segmenty internetu i czasopism Agory.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie, m.in. TVP 1, TVP 2 i TVN, a także tematyczne), prasę (czasopisma Agory), Radio Złote Przeboje oraz serwisy z Grupy Gazeta.pl. Kreację i plan mediów na potrzeby kampanii przygotowały dział marketingu czasopism Agory i dom mediowy Starlink. Spoty telewizyjny i radiowy przygotowała firma BadiBadi, a reklamy internetowe - Studio Stage2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji