Według raportu Sotrendera, we wrześniu br. portal SuperMamy.pl zajął trzecie miejsce wśród najbardziej angażujących profili w polskim internecie. Wyprzedził takie profile jak Blog Ojciec, Matka tylko jedna i Natuli, które w polskim internecie budują swoje zasięgi od lat. Serwis osiągnął 738 953 wizyt i 516 742 unikalnych użytkowników (dane GA4).
Serwis buduje społeczność wokół poradnikowych treści i podejścia "blisko czytelnika", które ma przekładać się na wysokie zaangażowanie użytkowniczek.
W listopadzie SuperMamy.pl planują uruchomienie projektów wideo, w tym wideocastów z Beatą Sadowską i Karoliną Malinowską.
Nowa redaktor naczelna
Od kwietnia br. redaktor naczelną serwisu jest Aneta Zabłocka. Przed objęciem stanowiska w SuperMamach.pl była związana z portalami Mamadu i DadHero. Do 2024 roku prowadziła Portal Parentingowy w Iberionie.

– Od wielu lat obserwuję i tworzę serwisy dla rodziców, wiem, gdzie popełniają błędy. Chcę, żeby SuperMamy.pl były serwisem dla kobiet, które są praktyczne w swoim rodzicielstwie i nie dają się nabrać na clickbajtowe nagłówki i sztucznie generowane "listy do redakcji". Stawiamy na uczciwość wobec naszych czytelniczek i treści, które rzeczywiście pomagają w codziennych wyzwaniach macierzyństwa – mówi Aneta Zabłocka.
– Po pół roku od wznowienia działalności portalu jesteśmy na progu pierwszej trójki portali parentingowych w Polsce, ale to nie koniec naszej drogi – dodaje.
SuperMamy.pl są częścią New Media Wave, wydawcy serwisów Kozaczek.pl, Papilot.pl, Zeberka.pl oraz CKM.pl. Wydawca jest oficjalnym licencjobiorcą GQ Poland, luksusowego magazynu i serwisu wydawanego na licencji Condé Nast., który pod koniec listopada 2025 roku zadebiutuje w Polsce.










