VOD.pl to nowy serwis streamingowy TVN Warner Bros. Discovery, który wystartował we wtorek 14 lutego. Na początek w VOD.pl pojawiło się ponad 500 tytułów różnych produkcji, głównie seriali, programów i filmów fabularnych, które są dostępne m.in. w Player.pl. Dotąd były to produkcje głównie sprzed kilku lat, a nawet sprzed dekady.
Niedawno w serwisie pojawiła się kolekcja „Przegapiłeś w TV? Zobacz teraz”.
Jak informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery jest to rozwiązanie dla tych, którzy nie zdążyli obejrzeć ulubionych programów na antenie kanałów linearnych.
- W ramach tej biblioteki użytkownicy serwisu mają przez siedem dni możliwość nadrobienia wyemitowanych już odcinków produkcji TVN Warner Bros. Discovery, m.in.: “Na Wspólnej”, “Dzień dobry TVN”, “Milionerzy”, “Kto to wie?”, “Osadzone. Blok F”, “Masterchef Junior”, “Azja Express” i wielu, wielu innych - podaje biuro prasowe nadawcy. W ofercie nie ma seriali z kategorii Player Original.

Pozycje z obecnej ramówki tylko na chwilę w VOD.pl
Zdaniem managera z konkurencyjnej firmy nowa kolekcja VOD.pl może zacząć kanibalizować ofertę Playera. Biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery podkreśla jednak, że nie jest to zagrożenie dla Playera, bo wspomniane produkcje są obecne w tym serwisie cały czas i to w prapremierach, a na VOD.pl są dostępne tylko przez chwilę. Do darmowego serwisu są dodawane z opóźnieniem co najmniej dwutygodniowym, np. po emisji trzeciego odcinka nowej edycji „Azji Express” w TVN, na VoD.pl można było obejrzeć dopiero pierwszy.
- VOD.pl jest skierowane do innej grupy użytkowników niż Player czy HBO Max, a tym samym nie zaszkodzi pozostałym naszym serwisom. Player ma już ugruntowaną pozycję na rynku VOD, której nie należy ponownie modyfikować - mówił nam niedawno Maciej Gozdowski, szef streamingu w TVN Warner Bros. Discovery.

W serwisie VoD.pl oprócz treści TVN Warner Bros. Discovery można oglądać także produkcje innych dostawców, m.in.: Paramount Global, Red Bull TV czy Grupa Kino Polska/SPI International. Platforma została przejęta od Ringier Axel Springer Polska, ale spółka nadal wspiera serwis w budowaniu jego zasięgu, m.in. poprzez linkowanie na Onet.pl.
Z danych Mediapanel wynika, że serwisy Grupy TVN Warner Bros. Discovery miały w lutym 13,04 mln użytkowników.











